Club Btt Montblanc

http://www.montblancentitats.cat/bttmontblanc/

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Cister Bike Race

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1 Cister Bike Race el Dv 28 Mar 2014, 01:08

Francesc

Bttru adicte
Per aquest dissabte tinc previst anar a fer la ruta del cister. Si algu s'apunta, a les 8:00h a st francesc. Barretes, gels i endavant. La idea es no parar gaire, anant fent sense pressa però sense pausa. A dinar tard, pero a casa. Salut!!

Veure perfil de l'usuari

2 Re: Cister Bike Race el Dv 28 Mar 2014, 17:57

Jordi Rosselló

Bttru adicte
pefecte , jo tambe la vull fer dema!! que et sembla si sortim a les 7:30?? per arrivar mes aviat

Veure perfil de l'usuari

3 Re: Cister Bike Race el Dv 28 Mar 2014, 17:58

Isaac

Bttru adicte
Ei Francesc, m'agradaria acompanyar-te però tinc calçotada i no puc fer tard, jo sortiré a les 7,30 h i tenia previst anar cap a prades, etc, etc... si vols venir ja serà un bon entreno per la NBR.

Proposaré un plan B per qui vulgui matinar una mica més per ser més d'hora a casa.

Salut!!

Veure perfil de l'usuari

4 Re: Cister Bike Race el Dv 28 Mar 2014, 18:06

Isaac

Bttru adicte
Mentres jo contestava el Jordi també ha contestat, si sortim a les 7,30 h també vinc i retallaré quan sigui necessari.
El Benjamí també vindrà.

No cal plan B!!

Ja direu!

Veure perfil de l'usuari

5 Re: Cister Bike Race el Dv 28 Mar 2014, 23:53

Francesc

Bttru adicte
Ok nois, 7:30. A veure si el temps ens permet fer tota la ruta.

Veure perfil de l'usuari

6 Re: Cister Bike Race el Ds 29 Mar 2014, 00:17

J.Carreras

Bttru adicte
hola nois
tambe tenia intenció de sortir i fer una ruta llarga i no esta mal l'idea Francesc, com diu l'Isaac sera un bon antreno per diumenge que be, però no podre acompany-vos ja que el final e d'anar a treballar......
diumenge si fa bo posiblement la fasi jo....

salut

jedi

Veure perfil de l'usuari

7 Re: Cister Bike Race el Ds 29 Mar 2014, 23:22

Jordi Rosselló

Bttru adicte
Una altra ruta del cister a la butxaca! Em sigut; J.M.Sans , Francesc, Isaac, J.Prats, Benjami i un servidor. Al final , en el creuament de Cabra i Santes Creus ens em quedat el Jordi i jo.
Molt aire ,molt empreñador , i sorprenentment de Santres Creus a Montblanc practicament sense aire.
Al final ens a sortit 7hores 15minuts a ritme de base Laughing  Laughing  Cool 

Veure perfil de l'usuari

8 Re: Cister Bike Race el Dg 30 Mar 2014, 16:22

Francesc

Bttru adicte
Doncs si, els Jordis Rosselló i Prats són els que van completar la ruta. La resta ens vam desviar cap a Cabra després de fer el comaverd, alguns per motius d'horari, i altres com jo per motius físics. El comaverd em va deixar bastant tocat i hagués patit moltíssim per acabar la ruta  pale . El vent que bufava en aquell moment tampoc hi va ajudar gaire, però no és l'excusa, tocarà entrenar més... Fins la propera !!!

Veure perfil de l'usuari

Contenido patrocinado

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum