Club Btt Montblanc

http://www.montblancentitats.cat/bttmontblanc/

No estás conectado. Connectat o enregistrat

EL PNIN vol prohibir les bicis als senders

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1 EL PNIN vol prohibir les bicis als senders el Dc 20 Maig 2015, 22:31

Marc Masdeu

Bttru d'argent

Veure perfil de l'usuari

Jordi Rosselló

Bttru adicte
Aixo afectara al Matarucs , al sender del Colom , al que baixa dels encantats fins al Colom, i quin mes?

Veure perfil de l'usuari

Marc Masdeu

Bttru d'argent
aixi a ull i ja t'ho dire segur ,i a part dels que tu dius , l'aigueta, el de les cent fonts , el de l'obaga (gr 171), la jabalinera, el de l'artiga, el sillo de la reina,tots els que van a parar l'argentada i alguns dels que van a parar a la pista del titllar i algun altre que em dec deixar

Veure perfil de l'usuari

J.Carreras

Bttru adicte
hola companys

“Ens els últims anys ha augmentat el pas de bicicletes a grans velocitats de baixada en camins únicament destinats a senderistes, s’ha posat de moda, i se'ls pot arribar a posar en perill”, ha explicat a l’Espluga FM Ràdio el director d’aquest organisme, Antoni Vallvey. El director del PNIN de Poblet ha detallat que s’està preparant una normativa específica jurídica que tindrà ‘més força legal’ i que definirà exactament en quines zones no poden passar les bicicletes, amb l’objectiu d’evitar que no interfereixin en els itineraris d’excursionistes a peu.

Crec, i es la meva opinió que no podem quedar-nos de braços plegats.
Es veritat que augmentat l'esport a la natura Btt, Senderisme, Running, tot això ara esta de moda, i tot som uns grans amant d'allo que ens agradar i ens ompla.....cal possar prihibicions....???? els senders son dels senderistes o caminants...???? on o diu això....???? El Paratge Natural del Bosc de Poblet es molt gran i te una superficie de 2460 hectàreas, voleu dir que no podem gaudir-lo tots plegats.....
Jo fa molts anys que practico Btt i en moltes ocasions me trobat senderistes en els sender que ara ens volent prohibi el pas i no e tingut mai cap meva de problema.
Em semble que algu vol treure això de mara i no crec que possem algu en perill, més habiat m'agradari dir que sino fos per els "bikers" molts senders estarient bruts i tapats.

Aprofito per dir que els dos clubs més proprers al P. Natural de Poblet que som el Btt Francoli i Btt Montblanc, també a través de les xarxes socials i altres club propers, convidar-los.....i fer tots junts un manifets una movilitzacióuna popular per que s'aturi aquesta normativa que un senyor es vol treure de la maniga.

La Muntanya és de tots!!!!!!

salut i pedals

jedi

Veure perfil de l'usuari

Jordi Rosselló

Bttru adicte
sembla que volen contactar amb nosaltres per convocar una reunió. Us informarem per poguer preparar aquesta reunió.

Veure perfil de l'usuari

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum